Головна » Файли » Керівник методоб'єднання вчителів 1-4 класів |
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
|
Керівник методоб'єднання вчителів 1-4 класів |
Переглядів: 189 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 2018-03-27
| Коментарі (0)
|
|
Мета: розширювати знання учнів про свою державу; повторити з дітьми поняття «Батьківщина», «держава». Розвивати почуття патріотизму, увагу пам'ять, мислення. Виховувати любов до рідного краю. Обладнання: Записи на дошці, малюнки із зображенням державних символів України : тризуб, прапор, гімн; народні символи: верба, калина, рушник.
Керівник методоб'єднання вчителів 1-4 класів |
Переглядів: 227 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 2018-03-25
| Коментарі (0)
|
Мета: розширювати знання учнів про свою державу; повторити з дітьми поняття «Батьківщина», «держава». Розвивати почуття патріотизму, увагу пам'ять, мислення. Виховувати любов до рідного краю. Обладнання: Записи на дошці, малюнки із зображенням державних символів України : тризуб, прапор, гімн; народні символи: верба, калина, рушник.
Керівник методоб'єднання вчителів 1-4 класів |
Переглядів: 214 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 2018-03-25
| Коментарі (0)
|
Мета: 1. Розвивати рухові якості під час проведення естафети. 2. Формувати стійкий інтерес до фізичної культури, використовуючи позитивний емоційний стан. 3. Виховувати любов і патріотизм до рідного краю. Спортивний інвентар: тренувальні м’ячі, медбольні м’ячі, гімнастичні кола, дощечки, прапорці. |
Мета: Ознайомити учнів із поняттями і законами доброти, честі, справедливості; формувати у школярів найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього; виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес. Обладнання: на стіні плакати із висловами: «Будуйте храм в душі своїй», «Все те що робиш комусь, роби собі», «Поспішай робити добро». |
У початковій школі проводиться діагностика ранніх правопорушень. Мало помітні відхилення можуть проявлятися у дітей молодшого віку. Рання профілактика буде дійсно ранньою, якщо вона починається з мало помітних негативних симптомів у стосунках і поведінці дитини. Якщо вчасно не провести відповідну роботу по виявленню незначних у моральному розвитку, то в подальшому вони не тільки не зникнуть, а навпаки –підсилюються і проявляються у правопорушеннях вже підлітків .Необхідною умовою ранньої профілактики – це вчасне виявлення дітей з відхиленням в розвитку і поведінці. |