Головна » Файли » Розробки уроків |
2018-03-27, 9:37 PM | |
Мета: систематизувати знання дітей про українські народні казки; перевірити рівень сформованих в дітей знань, умінь, навичок; розвивати пізнавальні й творчі здібності, уяву, фантазію; виховувати інтерес до читання доброту, працелюбність, чесність. Обладнання: мультимедійна презентація, маски тварин, картки з завданнями для роботи в групах, тестові завдання. ілюстрації казкових героїв, картки для оцінювання. Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань. ХІД УРОКУ I. Організаційна частина. На нашому уроці присутня Мудра Сова з лісової школи. Ми завзяті подорожні, Сили в нас непереможні. Кажем правду, не жартуєм: В край казок ми помандруєм. (Поділ на групи) ІІ. Мовленнєва розминка 1. Вправи для розвитку дихання
2.Гра «Озвуч малюнок» Немовля – уа-уа-уа. Мишка – пі-пі-пі. Півень – ку-ку-рі-ку-у-у. Жабка – скре-ке-ке-е-е. Тигр – р-р-р. 3. Розчитування за складовою таблицею 4. Гра «Блискавка» Доброта, чесність, працелюбність, дружба, взаємодопомога. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Ми завершуємо подорож сторінками українських народних казок. Сьогодні на уроці ми ще раз згадаємо улюблені твори, а також дізнаємось, чи уважні ви читачі. Пропоную здійснити мандрівку у країну Казок. Всі вирушаємо в дорогу! (Звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)
ІV. Узагальнення та систематизація знань учнів
Подорож країною Казок. Робота в групах.
- За правильні відповіді ви будете отримувати жетони із зображенням Мудрої сови. Вони допоможуть оцінити ваші знання.
1. Станція «Асоціації»
На аркуші паперу складіть «Асоціативний кущ» до слова казка.
- Кожна група по черзі називає одну асоціацію. Перемагає та група, яка скаже останнє слово.
(Знову звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)
2. Станція «Впізнай героя» (за висловлюванням)
- А знаєш, я тепер уже не їм м'яса, самі овочі.
- Постривайте! Ви мені спочатку скажіть: хто знайшов колосок?
- Гу-гу-гу! Як вас багато! Пустіть і мене!
- Славна, братці, компанія, і каша гарно кипить, та нічим долить.
Діти зачитують свої відповіді. Зображення героїв з'являються на слайдах.
(Звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)(Слайд 8-9)
3.Гімнастика для очей.
1) Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 3 рази.
2)У середньому темпі проробити 3 – 4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само - у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1 – 6. Повторити 2 рази.
4. Станція « Тестування «Чи уважний ти читач?»
- Запишіть правильні відповіді на аркушах паперу.
- Обміняйтеся аркушами з іншою групою. Виконайте взаємоперевірку і оголосіть результати. (Слайд 10-11) 1. Ти прочитав розділ: А) Українські народні пісеньки; Б) Українські народні ігри; В) Українські народні казки. 2. Закінчи прислів'я: "Хто багато читає, той багато…": А) спить; Б) знає; В) встигає. 3. Скільки звірів жило у дідовій рукавичці: А) четверо; Б) семеро; В) восьмеро. 4. Закінчи речення: "Лисиця хижа, улеслива, а їжак…": А) розумний; Б) гарний; В) злий. 5.Цап з бараном залізли на: А) ялину; Б) тополю; В) дуб. 6. У якій з прочитаних казок найбільше дійових осіб: А) "Рукавичка"; Б) "Колосок"; В) "Лисиця та їжак". 7. Закінчи речення: "Нема за що нероб і ледарів…": А) пирогами частувати; Б) в гості звати; В) в друзі брати.
Відповіді до тестів:1)в, 2)б, 3)б, 4)а, 5)в, 6)а, 7)а.
5.Фізкультхвилинка «Незвичайні пасажири»
6. Станція «Склади малюнок. Впізнай казку.»
7. Станція «Театральна». Діти отримують завдання. 1 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Рукавичка» (за вибором учнів). 2 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Лисиця та їжак» (за вибором учнів). 3 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Цап і баран» (за вибором учнів). 4 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Півник і двоє мишенят» (за вибором учнів). 8. «Кінцева зупинка» - Час повертатися додому. Для того щоб допомогти машиністові швидше нас довезти, відновіть прислів'я, у яких загублено кінцівки. Це додасть швидкості потягу!
Висновок разом:
V. Підсумок уроку — Чи сподобалася вам подорож?
«Чемоданчик вражень» (Емоційна рефлексія уроку).
Оцінювання. - На нашому уроці була присутня Мудра Сова з лісової школи. Підрахуйте жетони з її зображенням. Вона дуже задоволена вами. Ви були активні, давали повні відповіді. Сова повертається у свою школу, до своїх учнів, а вам каже: "До нових зустрічей". VI. Домашнє завдання. Підготувати відповіді на запитання в кінці розділу. Намалювати малюнок до будь-якої вивченої казки ( за бажанням). | |
Переглядів: 186 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |