Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 89 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 8 9 » |
Кобза Відгриміли, відрокотали, віддзвеніли роки давні. Відстугоніли давно копита козацьких коней. У притишених залах музеїв зберігаються шаблі й рушниці, бойові стяги, кобзи й бандури. Кобзо — співуче серце народу! Скільки вас потрощили, розтоптали вороги! Скільки вони розірвали, пошматували струн! Але замість побитих, знищених невтомні майстри-самоуки творили з дерева нові, ще голосніші, кобзи-бандури. Вони громовито рокотали над Дніпром. (За І. Цюпою) (57 слів) |
Сьогодні нові комп’ютерні та інформаційні технології,що повсякчас розвиваються, різноманітні види зв’язку, які дуже швидко оновлюються, новітні стилі життя та засоби спілкування потребують постійного розвитку й самовдосконалення кожної людини. У зв’язку з цими обставинами надзвичайно важливим у формуванні інтелекту людини та її розумових здібностей стає розвиток логічного мислення дитини, особливо молодших школярів. |
|
1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Коли ваша дитина прокидається, скажіть їй «Доброго ранку!» і не чекайте відповіді. Почніть день бадьоро, а не із зауважень і сварок. 2. Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає. 3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили. 4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, застережень: «Дивися, поводься добре!». У дитини попереду важка праця. |
Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, формувати національну свідомість, виховувати почуття поваги, гордості та патріотизму. Обладнання: карта України, контурна карта України, картки з назвами екіпажів, три літаки (малюнки), мультфільми, фонограма Гімну України, фішки, фломастери, олівці, фото героїв сьогодення |
Ігрові хвилинки Ігрові хвилинки надзвичайно різноманітні за своїм складом . Матеріалом для них є дитячі віршики, пісеньки, потішки, лічилки, скоромовки, загадки, тощо. Вони стимулюють пізнавальну діяльність учнів. Граючись, дитина краще осмислює, сприймає, запам’ятовує навчальний матеріал. Гра-пауза – суттєва вікова потреба молодших школярів та пізнавально-виховний засіб навчально-оздоровчої роботи. |
Задача 1. Задача 2. Задача 3. |
Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел. 1 – й варіант. №1. «Сусідами» числа 350 701 э числа: а) 350 700 і 350 800; б) 350 702 і 350 703; в) 350 699 і 350 700; г) 350 700 і 350 702; №2. Якщо число 359 909 збільшити на 1, то дістанемо: а) 360 000; в) 359 910; б) 359 900; г) 359 990. №3. Число сімсот сорок тисяч сімдесят чотири записується так: а) 7 474; в) 740 074; б) 740 740; г) 74 074. |
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИКИ В 3 класі чотирирічної початкової школи найбільше часу за програмою відводиться на вивчення теми «Табличне множення і ділення». Математичні ігри допомагають швидко вивчити і закріпити знання таблиці множення, засвоїти відповідні випадки ділення. Гра активізує увагу дітей до вивченого матеріалу, викликає бажання не тільки брати участь у грі, але й перемагати, а це вселяє впевненість у свої сили, сприяє розвитку кмітливості. |
Задачі у віршах з логічним навантаженням Задача 1. Задача 2. Задача 3. Задача 4. |